Uluslararası öğrenciler:
- Şahsî, medenî ve öğrenim durumlarıyla ilgili değişiklikleri 15 gün içinde Üniversitemize bildirmekle,
- Öğrenimleri süresince ikamet izinlerini, sağlık sigortalarını verilen yasal süreler içerisinde yapmakla ve süresi bittiğinde yenilemekle, İkamet İzin Belgesi ve yabancı kimlik numaralarını Uluslararası Öğrenci Birimine bildirmekle,
- İkamet tezkerelerini veya pasaportlarını kaybetmeleri hâlinde ilgili makamlara derhal müracaat ederek 15 gün içinde yenisini almakla,
- İkamet adreslerini değiştirmeleri hâlinde bu değişiklikleri 48 saat içinde Üniversitemize, ayrıldıkları ve yeni adreslerini bulundukları yerlerin mahallî-resmî makamlarına bildirmekle,
- Uluslararası öğrencilerin Üniversitemize bildirmiş oldukları e-posta adresi ile telefon bilgileri, Üniversitenin öğrenciler ile iletişim ve tebliğ kanallarıdır. Ayrıca fiziki adreslerine tebligat yapılmayacaktır. Öğrenciler, güncel e-posta adresleri ile telefon bilgilerinde değişiklik olması hâlinde 48 saat içinde ilgili bilgilerini Öğrenci Otomasyon Sistemi üzerinden güncellemekle, ilgili birimlere iletmekle, bu iletişim kanallarından yapılacak duyuru ve bilgilendirmeleri takip etmekle,
- Üniversite, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Uluslararası İlişkiler Birimi ve kayıtlı oldukları birim web sayfalarında yapılan tüm bilgi, belge ve ilanlar tebliğ mahiyetindedir. Uluslararası öğrenciler, duyuruları takip etmek ve gerekeni yapmakla,
- Yasal düzenlemelerde yer alan şartlara uymakla, ilan edilen kesin kayıt süresi içerisinde kayıt işlemlerini yapmakla, kesin kayıt için istenen belgeleri eksiksiz olarak süresi içerisinde Uluslararası Öğrenci Birimine teslim etmekle, yükümlüdürler.