Uluslararası öğrenciler:
- Şahsi, medeni ve öğrenim durumlarıyla ilgili değişiklikleri 15 gün içinde Üniversitemize bildirmekle,
- Öğrenimleri süresince ikamet izinleri ile sağlık sigortalarını verilen yasal süreler içerisinde almak ve süresi bittiğinde yenilemekle, İkamet İzin Belgesi ve yabancı kimlik numarasını Uluslararası Öğrenci Birimine bildirmekle,
- İkamet tezkerelerini veya pasaportlarını kaybetmişlerse, ilgili makamlara derhal müracaat ederek 15 gün içinde yenisini almakla,
- İkamet adreslerini değiştirmişlerse, bu değişiklikleri 48 saat içinde Üniversitemize, ayrıldıkları ve yeni adreslerini bulundukları yerlerin mahalli makamlarına bildirmekle,
- Uluslararası öğrencilerin Üniversitemize bildirmiş olduğu e-posta adresi ile telefon bilgileri, Üniversitenin öğrenciler ile iletişim ve tebliğ kanallarıdır. Ayrıca adreslerine tebligat yapılmayacaktır. Öğrenciler güncel e-posta adresleri ile telefon bilgilerinde değişiklik olması hâlinde 48 saat içinde ilgili bilgilerini Öğrenci Otomasyon Sistemi üzerinden güncellemekle, ilgili birimlere iletmekle, bu iletişim kanallarından yapılacak duyuru ve bilgilendirmeleri takip etmekle,
- Üniversite, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Uluslararası İlişkiler Birimi ve kayıtlı oldukları Fakülte/Enstitü/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu web sayfalarında yapılan tüm bilgi, belge ve ilanlar tebliğ mahiyetindedir. Uluslararası öğrenciler duyuruları takip etmek ve gerekeni yapmakla,
- Uluslararası Öğrenci Kabul Yönergesinde yer alan şartlara uymakla, ilan edilen kesin kayıt süresi içerisinde kayıt işlemlerini yapmakla, kesin kayıt için istenen belgelerini eksiksiz olarak süresi içerisinde Uluslararası Öğrenci Birimine teslim etmekle yükümlüdürler.
- Adaylarla kesin kayıt sürecinde ve sonrasında yapılacak yazışmalarda ve bildirimlerde e-posta adresi kullanılacak olup mail adresinizin kullandığınız, güncel ve doğru olması sizin sorumluluğunuzdadır. Mail adresinize yapılan bildirimler tebliğ hükmündedir.